Glömde nästan!

Dagens Ridpass måste jag ju berätta om!! Jag red ut tillsammans med Amanda V & Hennes polle Swarowski. det var inte direkt planerat, men vi var i stallet samtidigt och båda skeulle rida ut, så varför inte?

Jag provade att rida Silver på ett pem´lhambett då jag helt enkelt vill slippa slita och dra i honom i skogen när han blir sådär äckligt pigg. dessutom ville jag träna samlingen och jag upplever att jag får ett mycket bättre gensvar när jag har ett bett han inte biter sig fast i såfort det blir jobbigt. Sagt och gjort, han skötte sig super, trots att vi red bakom Amanda hela turen. Blev ett bgigantiskt bocksprång efter det att jag hade samlat honom och sedan kom upp ur sadenl och lät honom galoppera som belöning. Men jag satt kvar och Silver var somsagt riktigt fin i den samlade galoppen idag. jag kunde till och med rida galoppslutor utan att han blev i två delar eller tappade bakbenen :) Nöjd Erika!


Bild efter dagens ridpass :) Söt polle <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa din utrustning så som bett, träns, sadel schabrak osv? :)

2011-09-02 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback