Bloggeliblogg! :D

Jag saknar verkligen att skriva på bloggen och jag har blivit extremt dålig på att övertala mina nära och kära att filma min ridning. Det är riktigt synd, då hästen har gått fantastiskt bra den senaste tiden! Idag får han antagligen en välförtjänt vilodag, eller en tur i skogen på eftermiddagen, det beror faktiskt på vädret. Själv ska jag försöka laga makaronipuddning till lunch och matlåda.

Jag är ute på hästnet såfort jag får tid, men har ännu inte hittat någon häst som känns rätt för mig. Antingen är de tråkiga, men rätt storlek, eller stora och i min smak. Det är inte lätt, och mitt tålamod suger!


Söta pollen och jag drar en repa på långsidan ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Åk och prova så många hästar du kan är mitt råd!! även om de kanske inte verkar "perfekt" i annonsen. Du kommer då får mer insikt i vilken typ av häst du VERKLIGEN vill ha :)

2011-09-08 @ 21:57:59
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback