Räkningarna betalda

PUH, då har jag betalat räkningarna, däribland TVÅ stallhyror. Jag måste säga att det är lite kul samtidigt som det är jobbigt att pengarna försvinner så fort.

Idag hoppas jag ta mig tid att lägga upp lite filmklipp på Paul, från Provridningen, oc kanske något annat klipp som min mamma varit så snäll att fixa. Paul har nu fått komma ut lite i skogen då min syster äntligen tagit mod till sig för att göra det. Det jag gillade så mycket med honom var hans otroligt positiva inställning och jag vill verkligen inte att den ska försvinna efter alltför många pass i paddock och ridhus.

Även idag har jag önskat en uteritt för hans del :) Sötsilver ska få sig ett hopppass, och jag övertalade mamma att filma, jag saknar hästarna sjukt mycket, så att få se dem springa lite gör mig väldigt glad! :D



Kommentarer
Postat av: Frida T

Vadå tagit mod till sig.. :O jag fick ju inte rida ut...

2011-10-23 @ 18:30:03
URL: http://coloredbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback