Min hjärna har lagt av, halvt

Jag vet inte vad det är med mig idag, men allt jag gör blir bara halvklart. Jag försökte mig på att rita en häst på förmiddagen, men orkade inte färlägga klart skiten. Sedan bestämde jag mig för att ta itu med några bloggdesignbeställningar, men inspirationen hade övergett skeppet så det var ju ingen idé. Min egen blogg skulle definitivt behöva ett lyft, men även här funkar INGENTING!

Istället låg jag och surfade på Youtube fram till världscupsändningarna började. När de var slut bestämde jag mig för att ta en dusch, den andra på snart 5 veckor. Fräsch man är?

Kul liv jag har just nu btw (fast jag kanske inte ska klaga, jag tjänar ju trots allt 15.000 i månaden och spenderar dagarna i soffan och framför datorn) ?? jag längtar efter jobbet

Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch, jag tycker så synd om dig Erika... Krya på dig!

2011-11-01 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback