Hatar min nya sko

Dagarna segar sig långsamt framåt. Idag var jag inne på sjukhuset igen då de skulle ta bort stygn och byta gips. Totalt hade jag 10 stygn, 7 på vänster sida och tre på höger. Nu väntar ytterligare tre veckors tid här hemma, men jag hoppas på att jag ska kunna vara med på en kurs på jobbet under tiden, det är ju inte så kul att ligga hemma hela dagarna.

Paul blir riden ca 4 ggr i  veckan, han mår bra och nästa vecka får han förhoppningsvis en hagkompis också! Jag har desvärre stallförbud igen, då mina sår måste läka, tydligen är det mycket bakterier  hästskiten :/

Jag fick förresten inget nytt gips, utan en pjäxliknande sak som man faktiskt kan ta av :O JAG HATAR DEN! Tänk dig själv att klampa omkring med en slalompjäxa i tre veckors tid. Efter en skidddag har man ju inte lite ont i fötterna. Bara att härda ut, jag vet....

Ska ta en bild så ni får se sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback