Sen kväller

Har precis kollat klart på en film, hade inte alls tänkt titta på den, men jag fastnade helt enkelt. Marley & Me var en supergullig film! Fredagsmys med familjen som vanligt! Vet inte hur jag ska klara mig utan det den dagen jag flyttar hemifrån. Det hör till lixom. Jag får väl ta och åka hem varje fredag? ;) haha

Det som pågår just nu är att jag vädrar mitt rum. jag kan verkligen INTE sova om det är för varmt. Större delen av året sover jag utan täcke. Någon som känner igen sig?

Förresten släppte jag ut Silver i hagen idag! Skulle aldrig vågat släppa ut min polle, han är ju lite ängslig av sig ibland, men Silver kan jag utan och innan, söta ponny <3


Att vi dessutom Matchade riktigt bra var inte planerat ;) Skyddade min fot med en Ica-kasse, bara för att vara på den säkra sidan. En infektion vore så onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback