Ny look (IGEN)

Jag har ännu en gång ändrat bloggens utseende, denna gång hoppas jag att jag inte tröttnar på designen så fort. Förutom designskapandet har jag spenderat endel av dagen i Enskede där det var hopptävlingar på G. Jag åkte dit och kollade på 1.40 klassen där min vän Amanda var med och faktiskt knep en placering! Jag blir så rid- och tävlingssugen, och det blir inte bättre för att tiden går..

Paul fick en tur i skogen idag. Frida tyckte att han var lite spänd, men han skötte sig bra. På måndag kommer Tove ut och kollar hans tänder. Igår när Amanda red skakade han mycket på huvudet när hon tog ledande tygeltag, så vi tror att det kan ha med tänderna att göra.

Lämna gärna en kommentar om bloggens nya utseende, det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Frida T

Jätte söt/snygg ny desing :D >w<

2011-11-05 @ 22:56:17
URL: http://coloredbyfrida.blogg.se/
Postat av: Lovis Green

Superfint blev det :)

2011-11-06 @ 02:19:21
URL: http://pinoccio.blogg.se/
Postat av: Louise Wolter

Jättefint blev det :D såg dig o din syrra+ Shazli i torsdags :)

2011-11-06 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback