Härlig dag! :D

Åh idag drog jag hem ganska tidigt från skolan, hade nämligen ett prov på morgoneh det var väldigt jobbigt för hjärnan, så jag skippade lektionen efter :P Direkt när jag kom hem drog jag iväg till stallet och pysslade lite med Silver. Tränade lite från marken också för skjos skull. Han kan typ göra spansk skritt nu, eller är på god väg i alla fall. Han fick också beta lite, har ni börjat vänja era hästar ännu?

Sedan åkte jag till min vän Amanda och vi red världens mysigaste tur tillsammans. Jag red hennes fyraåring Silver Bullet och hon fina Valence! :D Kulan som han kallas var riktigt härlig idag, kundeverkligen rida ihop honom så mycket mer än jag kunde senast. Red med en bomlös sadel, och det var som att sitta i en fåtölj. Nu blir det fredagsmys för mig, men jag lovar att det kommer en liten bildbomb ikväll! :)



Fina pollen "Kulan" som jag red idag och hans Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback