Jag blir så trött

Haha denna dag har verkligen varit full av motgångar för min del. Idag åkte jag ut till stallet utan att egentligen veta om jag skulle rida eller inte. Tillslut bestämde jag mig för att lulla runt lite i ridhuset barbacka, något jag inte gjort på väldigt länge. Silver var superfin, så jag tänkte att jag kunde piffa upp bloggen lite med ett videoklipp och satte upp kameran på sargen.

Silver gick om möjligt ännu bättre när jag filmade, kände hur ryggen kom upp ordentligt och han var ovanligt fin i munnen. Efter 10 min nöjde jag mig och skrittade av. Efter att ha tagit hand om hästen och tränset satte jag mig för att titta på videoklippet. Hahahah, 10 min film rakt in i väggen blev det. Ibland kom något vitt suddigt snabbt svepande över bilden, så går det när man glömmer att zoomen är på max...


Kommentarer
Postat av: Natalja

Gud vilken fin bild! :o



Har följt din blogg ett tag nu, och tkr du gör ett jättebra jobb med din fina ponny och ett bra jobb med en intressant blogg! :D

2011-03-10 @ 21:43:15
URL: http://nataljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback