Feber :S

Gah vad irriterad jag blir på mig själv idag! När jag tog in Silver från hagen såg han ovanligt matt ut, men han har sina suriga dagar, så jag tänkte inte på det. När jag sedan satt upp för att rida en tur i skogen vaknade han lite, men när jag skulle galoppera var det som om han gick med handbromsen i. Så här jag kom hem från turen tog jag termometern för att kika om han verkligen mådde bra. Och såklart har han feber, 38,5 grader dessutom, inte konstigt att han betedde sig konstigt på uteritten.

Vi får ta det lugnt i några dagar och tempa lite med jämna mellanrum så får vi se hur det utevkeclar sig :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackars Silver!! :( Krama honom från mig! <3

2011-03-31 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback