Att leka ridlärare

..är något som jag tycker är otroligt kul! Att vara en är säkert också väldigt roligt. Om det inte fungerar bra för mig med normala jobb ska jag nog se till att utbilda mig för att träna andra människor och deras hästar. Jag har bara en hel del ridning och kunskap att snappa upp först!

Idag hade jag "lektion" för syrran. jag känner ju Silver utan och innan och kan alla trixen i dressyren, så jag tror att jag hjälpte henne en hel del! Silver blev i vilket fall riktigt fin, och riktigt svettig. Jag är så nöjd med att hon kom åt honom så pass mycket idag! Annars är han knappt anfådd ;)

Här travar de fram i ett lugnt tempo. Han blir lätt springig, men här hade lite mer tryck i bakkärran önskats :) Den enda bilden ifrån ridpasset tyvärr :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback