Typiska drömmar för Ettahnia.

Har precis klivit upp ur sängen och haft en av detdär sjukt irriterande drömmarna. Jag hade anmält mig till en hoppträning som jag verkligen såg fram emot, men när jag väl åkt ut till stallet stöter jag på en miljon hinder och det verkar som om jag aldrig kommer delta. Är det inte sadeln som glömts så är det skorna som jag glömt i en krubba där någon hästjäkel skitit på dem. Tränaren gav helt plötsligft återbud, och som i ett trollslag kom 2 st nya tränare på plats. Precis när jag ska hoppa upp bestämmer de sig för att byta ridbana, och då måste jag bära hinder. Under tiden har min systar hoppat upp på hästen, och när jag kommer tillbaka efter att ha hämtat ett hinderstöd ser jag henne hoppa fram. Jag blir sur och kräver att få rida. Tillslut sitter jag på hästen, och då.. VAKNAR JAG..

Hahha Låter som en typisk dröm, den kändes logisk, men när man beskriver den inser man att den är just en dröm :P Hoppas att dagens hoppträning inte går i samma spår ;)

Tyvärr är det få drömmar som slår in, för vem vill inte rida denna skönhet? ;)

Rausing 1223

Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:-)

2011-07-18 @ 15:57:19
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback