Mina vita springare

Har precis kommit hem från en ganska ansträngande cykeltur till stallet. Silver ska ju som sagt stå inne på nätterna, men eftersom att hagen är så långt bort får vi själva stå för in- och utsläpp. Idag var jag sådär lagom lat och cyklade samtidigt som jag ledde Silver. Han skrittade snällt på fastän jag vinglade en hel del.

Jag kompenserade min lathet med att pressa mig själv på hemvägen. 15.20min tog det för mig ifrån stallplanen till det att jag hoppat av cykeln hemma. Detta motsvarar en medelhastighet på 7,6m/s = 27km/h. Intressanta fakta va? xD Hahah

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Haha oja, klart vi vill veta hur fort du cyklade ;-)

2011-07-28 @ 10:04:31
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback