Dagens ridning :)

Idag fick min söta Silver vila. Istället red jag Ridtravaren Supreeme igen :D Idag försökte jag jabba med hennes galopp genom av att hjälpa henne med galoppbommar och studs. Det blev stor skillnad på galoppen, så det är något som man måste göra med jämna mellanrum för att stärka hennes galopp. Hon var superpigg, så pigg att jag helt enkelt skrittade nästan ända fram till bommarna och fattade galopp där, för då tog hon tid på sig genom serien. Annars gick det i 180 :P

Ska se till att fota henne imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Linda von Seth

Hej Erika! Bara för att du är jätteduktig så tycker jag att du ska kolla här:

http://ponilovers.blogg.se/

2011-07-13 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback