Skola, skola och mer skola.

Sitter i skolan och har precis fått håltimme, underbart, ska nog ta itu med lite gamla uppgifter nu. Att blanda hästlivet med skolan är inte en lätt sak, särskildt när man har en eller ett par egna hästar. På ett sätt är jag glad att jag delar min med min syster och mamma. Då får jag tid att ändå fokucera på skolan vissa dagar, även om det blir lite intensivare.

Mitt tips till er som ska börja gymnasiet är ganska enkelt. Plugga lite varje dag, avsätt en timme om dagen som du ängar åt skolan, efter den timmen skiter du totalt i den och gör det du vill. Då blir man inte sådär stressad av att man ligger efter i skolan, för man gör aktiskt aldrig det.

Hade jag haft den studietekniken i grundskolan hade jag fått MVG i alla ämnen ;)


Kommentarer
Postat av: olivia

hejhej erika :)

jag skulle vilja ha en smal rand mellan inläggssidan & menyn så det skiljer av liksom, skulle uppskattas jättemycket! är för övrigt supernöjd med designen. hör av dig på min blogg i en kommentar eller via mejl : [email protected]



kram!

2011-01-19 @ 12:14:56
URL: http://fjordingen.blogg.se/
Postat av: olivia

hejhej erika :)

jag skulle vilja ha en smal rand mellan inläggssidan & menyn så det skiljer av liksom, skulle uppskattas jättemycket! är för övrigt supernöjd med designen. hör av dig på min blogg i en kommentar eller via mejl : [email protected]



kram!

2011-01-19 @ 16:19:06
URL: http://fjordingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback