En tur i skogens soliga glitter.

Det var så vackert att rida ut idag, går knappt att beskriva. Men det var jag, hästen solen, gnistrande snö och full galopp på en äng <3 

Tredje gången jag red werra blev det alltså en mysig uteritt. Hon var pigg, lite väl pigg måste jag säga. När vi mötte en bil och jag bad henne att stanna vid mötet började hon stegra den lilla tanten ;P Men vad kan man annars vänta sig av ett äkta fuxsto. Hon ville inte stå still helt enkelt. Gjorde sedan halt-skritt, halt-skritt och tillslut blev det bättre. 

Shazli hanns tyvärr inte med, men jag åker ut igen ikväll och tömkör den busen. Lägger in två söta bilder på Werra, fin är hon oavsett hur hon beter sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback