Dagens Ridpass

Puh, vad skönt det är att vara hemma! Det snöar sjukt mycket nu och det har väl kommit ungefär en halv decimeter inatt. Jag blev överraskad på morgonen av att pappa hade tagit bilden = jag måste gå/cykla till stallet. Inte kul! Men jag klarade det utan att ramla både dit och på hemvägen. Idag cyklade jag 1,5mil i snökaos, kan du fatta att jag är slut nu?

Silver och jag tog en tur i skogen idag, eller ja på vägen. Nysnön gjorde att vägen inte alls var hård så vi höll ingång i ett ganska bra tempo. Red med hackamore och blev förvånad över att han inte alls blev stark eller hängande i det. Riktigt nöjd med honom, men guud vad blöta vi var när vi kom hem.


Vädret var inte direkt lika underbart som när jag tog denna bild ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv;Okej. :) Äh, det ser ju inte för hävligt ut och det är nog inget som någon kommer reagera på iallafall. :)

2011-01-12 @ 13:04:27
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback