Dagens Ridpass x2

Werra var verkligen dagens ljuspunkt! Fjärde gången jag rider henne, och det blir bättre och bättre för varje gång. det tar otroligt lång tid att lära känna en häst till 100%. Jobbade massor med att jag inte skulle hamna i stolsits och på att få Werra att vänta lite mer på mig. I traven gjorde jag små tempoväxlingar helatiden, och det gav verkligen resultat! Galoppen är fortfarande väldigt svår för mig, men det kommer nog det också!

Silver var verkligen inte sitt vanliga jag.l Hoppade för Ann, och allt förutom hoppningen var total katastrof. Vill inte ens tänka tillbaka på det. Nej nästa gång jag rider den ponnyn blir det ett rejält dressyrpass, för han behöver verkligen komma loss i sidorna.


Vårbild på söta Werra :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback