Dagens planering.

Något jag gör varje dag och egentligen alderless för mycket är att planera vad jag ska göra under den. det kan vara bra ibland, men ärligt talat är det man gör spontant nästan roligare ibland. Idag hoppas jag på att vädret och underlaget tillåter mig att ta en riktig långtur i skogen med Silver. Stackarn har inte varit ute sedan förra torsdagen. Det är ett måste att rida ut nästan ;)



Silvers Dressyrutrustning:
Sadel - Prestige Lucky Dressyrsadel
Sadelgjord - Märkeslös(tror jag)
Träns - Gold Medalträns från Hööks
Schabrak - Silver Schabrak Showmaster från Hööks

Väldigt dyr utrustning som ni ser :D Men det är inget att bry sig om. Tränset och schabraket är av bra kvalité och jag själv tycer att de ser bra ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback