Värsta Långritten :O

Åh vad jag älskar när man följer sina plötsliga infall och är sådär äckilgt spontan. Idag hade jag bestämt mig för att rida ut, oavsett väder, att det sedan blev ca: -10, ingen vind och lite små solglimtar då och då var ju inte fel!

Den senaste tiden har uteritterna bra bestått av skritt och kanske lite trav, underlaget är inte det bästa med andra ord. Jag har därför bara ridit samma runda om och om igen för att jag evt att där kan man rida, men idag red jag åt motsatt håll och fick en ingivelse att rida en väg jag bara ridit en gång förut. Jag har inte vågat rida den igen för att det är så otroligt många vägval och korsningar, man vill ju inte rida vilse ;)

Men jag kom hem tillslut, och var riktigt nöjd med turen! Silver var lagom pigg utan att bli stark och bockig, och vi kunde röra oss i alla gångarterna. Rundan tog lite mer än 1.5h att rida och det var bara superkul hela vägen! :D

Älskade ponny! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback