Omotiverad, stressad och skoltrött :(

Åh just nu funkar ingenting för mig! Jag har matteprov imorgon, har inte pluggat ett skit. Jag hann inte med det efter eller före stallet, så jag får försöka sova mig smart^^, När man känner sig såhär ska man helst inte ens sitta på en hästrygg, det smittar lätt av sig på hästen och det blir aldrig något bra utav passet.

Men det tänkte jag inte så mycket på när jag hoppade upp på Werra idag. Hon var faktiskt jättefin i galoppen i början, den som jag oftast har svårast för..

Men sedan bröt helevet loss, när Werra blev trött efter att ha galoppat lite bommar blev hon väldigt på och ville springa för mycket. Jag tappade hjärnan och började bromsa och bomsa, vilket såklart gjorde att Werra sprang på ännu mer. Gah så arg jag är på mig själv just nu! Nästa gång blir det dressyr och då ska jag bannemej rida med sitsen och benen istället för handen :S Jag blir så sur! :O (på mig själv, inte hästen)

Jag vill ha tillbaka denna känslan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback