Objektivet jag inte skulle köpa ens om jag kunde..

Objektiv telezoom Sigma EX 200-500/2,8 APO DG HSM till Nikon
Sigma EX 200-500/2,8 APO DG HSM till Nikon

Ett värsting-zoom objektiv alltså xD det fulaste jag sett, och även det dyraste, tyngsta, undrar om det är värt allt detdär? :O En vikt på 15 kg ;)

Sitter och letar efter nytt objektiv och eller nytt kamerahus. Men det är inte lätt att hitta något som är bra OCH inom min plånboks gränser. Ibland önskar man att man var en bortskämd unge med föräldrar som ger bort saker som kostar mer än 500kr ;)

Kommentarer
Postat av: Desiree

hej hej!

du verkar vara bra på bloggar ;)

vet du hur man tar bort en såndär kod/lösenordsgrej när man klickar upp bloggen? skriv om du inte fattar :)

2011-02-19 @ 21:10:30
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

eh fy va fult hahahahha x)

2011-02-19 @ 21:43:51
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback