ÅH Fyfasiken! GO Malin!

Alltså shit, denna omhoppning kommer jag inte glömma än på ett tag. 17 ekipage till omhoppning, Malin och Tornesch var först ut. Jag tänkte direkt: "jaha då kommer hon som bäst hamna på 10:de plats eller något sånt".

Malin fick en bra runda, ganska snabb och framför allt felfri. Men som folk red? Till och med de riktigt duktiga fick flera nedslag och de red så otroligt slarvigt och alderless för vilt. Visserligen slog de flesta malins tid med flera sekunders marginal, men det hjälper inte om man inte är felfri ;)

När det bara var sju ekipage kvar och Malin fortfarande låg tvåa började mina nerver sätta in. Gah tänk om hon kunde bli top 5 i alla fall?

Hon blev tillslut trea, kan du fatta, 17 ekipage till omhoppningen och hon var först ut. Sjukt bra prestation och en sjukt duktig Tornesch! :) Jag är helt lyrisk!

Kommentarer
Postat av: Circe Biström

Shitshit shit , trodde jag skulle dö ! var så galet spännande, haha mina ben flög upp i luften när dem rev en efter en ! åååh :D

2011-02-14 @ 21:39:02
URL: http://circebistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback