Utrustningstips?

Jag har inte riktigt vant mig vid att jobba natt, tog nyss en powernap för att klara mig till imorgon kl 6. Det blir skönt att sova när man kommer hem kan jag säga!

Paul ska få ny sko imorgon igen, Madde som hjälpte mig att slå på en ny dojja efter att han tappat den i hagen råkade slå på en sko utan broddhål, inte så bra med andra ord! Men det fixar hon imorgon, jätteskönt!

Jag har ännu inte köpt någon ordentlig utrustning till min häst insåg jag nu. Han har Silvers träns, sadlar och schabrak. Jag har alltså endel att skriva på min shoppninglista! Högst upp just nu står en sadel, här skulle jag behöva er hjälp! På fuxar, vad är snyggast, brunt eller svart läder?

Minna Telde Minna Telde of Sweden riding Don Charly in the FEI World Cup Dressage held during The London International Horse Show at Olympia on December 17, 2008 in London, England. (Photo by Christopher Lee/Getty Images) *** Local Caption *** Minna Telde;Don Charly
(Bildkälla)

Minna kör på rödbrunt på sin fux. Hiss eller Diss?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mörkbrunt är, enligt mig, snyggast på fuxar :)

2011-12-12 @ 21:35:40
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv; haha ja, väldigt charmigt ^^

2011-12-12 @ 21:53:41
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hiss! Det låter snyggt! Jag skulle nog också satsa på rödbrunt...

2011-12-13 @ 14:16:11
Postat av: Sanna

Brunt eller som Minna : rödbrunt! :) Tycker Paul verkade passa riktigt snyggt i brunt på hoppbilden med Amanda och Paul. :D

2011-12-13 @ 17:12:38
URL: http://hstliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Rödbrunt är jättesnyggt, men svart håller längre i längden och ska du köpa nya saker så är det betydligt lättare att matcha om du har svart. Det är ju så förjäkligt att stå i en ridsportsaffär och har hittat världens finaste träns, men vara osäker på om det matchar sadeln... svart är snyggt och praktistk ;) Men det är helt klart ursnyggt med brunt på fuxar också!

2011-12-13 @ 23:45:56
URL: http://maelezo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback