Morgonmys

Precis hemkommen ifrån stallet, helt underbart väder det är idag alltså! Sol, någon minusgrad, frostigt och vackert! Är glad att jag denna vecka jobbar jag eftermiddag, så jag får njuta av mornar som denna. Fotade lite mysiga bilder också, de kommer upp senare idag :)

Idag hade jag planerat in en vilodag för pollen min, och han såg verkligen ut att njuta i solen. Härligt för honom! Han fick en omgång med ryktborsten innan jag åkte hem igen.

Förövrigt börjar det bli dags att brodda hästarna, inte riktigt ännu, men Paul gick väldigt försiktigt i hagen så idag drar jag till granngården och shoppar lite innan jobbet. är i vilket fall som helst bra att ha allt när vintern väl anländer på riktigt! :D


Bild från idag! :D  Har ni broddat ännu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback