Vad gulliga ni är!

Tack för all positiv feedback om bloggens nya utseende! Själv är jag inte 100% nöjd ännu, och det är endel kodning kvar innan allt stämmer, men jag kan hålla med om att bloggen blev lite mer sommrig, och att det verkligen behövdes lite nytt!

Någon kommenterade att bloggen fyllde upp för mycket av fönstret, o9ch jag vet inte hur det är på era skärmar, men på min är den absolut inte stor. Dock är den det på vår gamla dator, så jag tror att det är en fråga om bildskärmsupplösning.

Jag har varit en sväng i stallet nu, och tittat och fotat när min tränare hoppade sin 7åring som ska debutera svårt klass om någon vecka. Fina bilder blev det, och Caruso är en så himla fin häst! Håll utkik här på bloggen ikväll, så får ni en liten bildskörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback