Stora förändringar på g..

Det ser ut som om jag har fått ett jobb tillslut! :D Detta medför en väldigt rolig sak! Jag kommer börja se mig om efter en storhäst! Det är verkligen inte lätt att hitta någon passande för mig. Dels måste den vara under 165cm men jag har även ganska höga krav och när jag nu tittar runt på hästnet är det inte många jag fastnar för..

Silver var egentligen inte "perfect match" men eftersom att vi var tre som skulle dela var vi tvungna att kompromissa lite. Men denna gång är det min bara min häst!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vem har du delat Silver med ?



Vad har du fått för jobb ? :)

2011-09-01 @ 10:35:57
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback