Solig morgon

Härligt att solen är tillbaka, det var helt underbart härligt när jag var ute i stallet imorse och fodrade hästarna! Luften var fortfarande sval från gårdagens regn, men man frös inte tack vare solen. Det perfekta ridvädret typ? :D Idag har jag som sagt stalltjänst, så jag är rätt upptagen hela dagen. dessutom tror jag att jag ska tar en tur i skogen jag med, det kan han ju inte lida av? Vi har faktsikt gjort så nu den senaste tiden, att Silver går två pass om dagen. Rider du alltid ett pass?


En porträttbild från förra sommaren, sidepull provade vi då..

Kommentarer
Postat av: Erika

Varför går han två gånger om dagen ? :)

Av någon speciell anledning.



Jag rider en gång om dagen max.

Både pga att jag inte orkar sitta o åka två gånger om det inte behövs.

då det tar mig ca 45 min för o komma till stallet.

och för att ingen av mina hästar skulle klara de kondition,s mässigt o så.



Ena är precis igång efter en jobbig tid med hältor.

Och muskler spänningar.

Åh får äntligen gå i alla gångarter. :)



Och andra är bara 3 år, så hon försöker jag inte rida mera än 3 dagar i veckan. :)

2011-08-08 @ 10:50:25
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: fridan

när jag hade min isläninng gick han 2 ggr om dagen, han blev så tjock och hade överskottsenergi hela tiden :P men de va kanske ett ridpass och ett longering/löshoppning/tömkörning/körning/promenad :)



sv: ja de ska bli kul att prova ett svårare program :)

2011-08-08 @ 13:36:52
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback