Morgonbus

Hemma ifrån stallet igen, eller ja jag kom hem för ca 1,5h sedan, men jag är inte så ivrig att jag kastar mig på datorn direkt. Idag blev det massor av galopp på "stinkande åkern" och jag tror nog att jag galopperade bort några kilon från magen som Silver fått på betet i sommar. Jag hade först bara tänkt cantra lite, men bestämde mig för att istället varriera galoppen endel. Jag samlade ökade, samlade ökade, och sedan busgalopperade jag lite såklart, det är nästan ett måste när man är på en åker.

Han blev ganska svettig och flåsig, så jag skrittade av en runda i skogen innan jag hoppade av, och så stretchade jag honom ordentligt efteråt. Det är dock otroligt tydligt hur mycket svagare han är i vänster sida, kanske kan strechingen göra honom mer liksidig ;)


Haha han tyckte inte om att jag stod på honom O.o

Kommentarer
Postat av: Lovis

hihi , jag såg er när ni red :) (jag satt i bilen med hästtransporten :P)

2011-08-05 @ 13:32:46
URL: http://shilohue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback