Död Blogg

Wow! Det var evigheter sedan jag inte suttit inne på datorn på tre dagar i rad. jag har inte ens kollat mina favvo bloggar, det är helt insane! Jag tror minsann att datanörden inom mig har vuxit upp?

De senaste dagarna har spenderats med Amanda Gullström och hennes fantastiska pollar, väldigt kul har vi! Jag ska faktiskt dra över dit en stund idag också! Silver och syrran var och tävlade igår, men hon kom inte över första hindret, inte kul alls. Tävlandet kommer defenetivt ligga på hyllan ett tag framöver.


Gammal hoppbild på mig och snyggingen <3 Höjden är inga problem..

Kommentarer
Postat av: jessica

ibland sitter man inte vid datan x)

men du.. har inte fått alla bilder än :( men ja hör av mej såfort ja har allt till en design :) kram

2011-08-28 @ 16:39:40
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback