Dagens ridpass #2

Idag tog jag ett härligt varmt bad när jag kom hem från stallet eftersom att jag var rätt ruggig efter att ha cyklat hem i regnet. Inget gott tecken! Är vintern redan här? :S

Soppan och jag tog en tur i skogen på eftermiddagen. Jag jobbade med skänkelvikningar i skritt och trav, zickzack på vägen. Hon blev bättre och bättre helatiden, men det märktes att hon inte är så mycket riden med sådana övningar. Galoppen idag var både bra och dålig. Jag har väldigt svårt att hålla ihop den och det gör att hon bryter av till trav efter ett tag. Men bitvis galopperade hon ändå helt okej.  Man måste ha lite is i magen bara, för driver jag på, då bryter hon av till trav. Haha knivigt detdär!


En kass mobilbild på damen blev det idag! :D Bättre än inget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback