Amanda Gullström Hoppträning

Åh, Idag var det verkligen en helt fantastisk dag! Inte nog med att jag fått roliga besked inför hösten, utan jag deltog på Amandaträningen med Amandas fina Caruso. Känslan var helt fatastisk, vi satte mitt personliga höjdrekord som numera ligger på 1.35, plättlätt var det! Sedan har ju Russe som pollen kallas startat 145, men herregud vad härligt det var! Hoppade sedan en bana på 1m, jag ville köra tryggt och säkert, och det gick faktiskt mycket bra även här! Lyckades bra med distanserna överlag och Caruso var extremt lydig och hoppade snällt allt jag styrde på, även om vissa hinder var liiite tittiga. Jag är överlycklig!


Fina Russe och hans supersnälla ägare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback