Täppt i näsan min..

Näe, lagom till helgen blir jag såklart sjuk! Gah så jobbigt! Min kära ponny fick en vilodag idag, och det var väl lika bra, för jag hade nog inte orkat eller kunnat rida. Det var programridning i hela ridhuset, och en uteritt hade inte varit en bra ide i blåsten. Silver fick sig i alla fall en ordentlig rykt, han hade rullat sig ordentligt och inte så konstigt för det var första dagen i år han gick utan täcke i hagen. Skönt för honom, jobbigt för mig..


Sommartjock Silver<3

Kommentarer
Postat av: tilda

sv tror du att du har lust att göra en till oss? :D Skulle vara jätte snällt! Hörde av Rosanna att du var sjuukt duktig!

2011-04-08 @ 21:53:34
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback