Lagom mör i kroppen :)

Dagens hoppträning gick ändå som förväntat. Jag hade hoppats på att träningen var utomhus, men så var tyvärr inte fallet. Erik hade byggt upp en bana i hela ridhuset, med långa galoppsträckor och kniviga svängar.

Silver var väldigt duktig, han hoppade allt, trots grindar och sockerbitar. Hans tittighet börjar verkligen släppa nu! Jag är mycket nöjd med hans insats, men mindre nöjd med min. Jag får lätt lite höga händer, vilket stör Silver väldigt mycket. Jag försöker alltid att tänka på det, men man behöver att någon säger till en med jämna mellanrum, för det är svårt att lära av sig vanor.

Syrran filmade träningen, så jag ska ta och ladda upp det hon fick med på film, kameran krånglade tydligen lite :/

Kommentarer
Postat av: Noomie

Du kan mejla mig på [email protected](:

2011-04-27 @ 12:20:20
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback