Finaste pojken :)

Jag har en halvdålig period i ridningen just nu, idag ville jag bara leka och ha kul, så jag tränsade på hackamoret och gick till paddocken.  Det var länge sedan jag red på detta bett annat än i skogen, så jag fick vara noggran med att korrigera så att han jobbade på rätt sätt! Men han var väldigt duktig och positivt inställd till allt, han till och med skummade i munnen :P Svettig blev han också efter det korta passet, det var otroligt jobbigt för honom att bära sig själv. Annars tar han lätt lite väl mycket stöd i handen, och det är något som inte märks så mycket på vanligt tränsbett, men på hacket kom det fram mycket tydligt och då var jag snabb att korrigera det! '

Igår friserade jag också sötpluttens man och lugg, väldigt fin blev han tycker jag faktiskt! Lite fräschare utseende lixom. En liten mobilbild ifrån idag:

Kommentarer
Postat av: jessica

ser välldigt bra ut :)

2011-04-05 @ 21:04:03
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback