Nya inköp

I och med min nya sadel gjorde jag den hemska upptäckten att mina sadelgjordar är för långa för den :( Så i fredags drog jag en vända till Hööks och köpte mig en kortare och i samma färg som sadeln. Blev förvånad över hur mjuka och fina deras gjordar var, trots sitt låga pris. Med noga skötsel kommer den hålla sig super! :D Blev en nästan exakt kopia av min Glengordon Winner som jag hade tidigare, faktiskt riktigt nöjd, en remontnosgrimma i brunt råkade också hänga med. Jag har kommit fram till att Paul trivs bäst med remont.
 
 
Suddig bild från i Söndags innan vi tog en riktigt långtur i bästa sällskapet, Sandy och Carlando. Han gick förövrigt fantastiskt bra på detta äppelbett, har inte provat tidigare då han tuggat sönder gummibett tidigare, men nu har han tydligen slutat med det av någon anledning. Kul och ekonomiskt för mig!
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Varför blir det alltid så att man ska ha en sak och så hänger något annat med liksom? ;)

2013-09-10 @ 09:49:34
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback