Ovisat på min kanal

Insåg precis att jag har postat videor på min youtube men inte delat dem här. Fy på mig! ;)
 
Från en dag när jag släppte lös Paul i paddocken medan jag mockade, ingen bra ide då han började springa som en tok.. Hahah fattar inte riktigt varför han gör så, han har egentligen inga problem att gå ensam i hagen.
 
 
Sedan har jag även en tömkörningsfilm som jag missat att dela med mig av, andra gången han tömkörs. Egentligen är det bara tömlongering jag håller på med, men eftersom att han är såpass bakskygg och svårpåverkad i vanlig longering väljer jag att börja från detta hållet. Försökte bara få honom att lyssna på mig och acceptera utrustningen någorlunda. Nästa steg kommer bli mer regelrätt tömkörning, väldigt nyttigt komplement i träningen, särsklit om jag lär mig komma åt honom lite bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback