Skattåterbäring och fullspäckat

Gud vad glad man blir när man upptäcker att det har trillat in lite extra på kontot såhär mellan löner. Det har varit en tuff månad för min stackars plånbok, dyr månad med Paul med skoning och spånpallar och så bestämmer sig bilen för att haverera!? Hämtade den igår från verkstan i alla fall och idag ska en jobbarpolare meka lite med den också, det gäller att ha kontakter, hehe
 
Paul ska ridas ut eller jobba lydnad på banan idag, får se vad det blir, beror mycket på vädret!
 
En kul sak som hände på tävlingen i söndags var att hans försäljare kom fram till mig efter min start. Citerar "Detta kunde man inte ha trott när han kom till mig, han kunde ju knappt ens galoppera!" Haha och ja hon har så rätt så, jag är så lycklig över hur mycket han utvecklas helatiden min lilla kille ♥
 
Print screens från provridningen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback