Lite avlägsen på något sätt

Sommaren är nu här med sin stekheta värme, idag har det dock varit mulet, skönt tycker jag. Paul, Silver och Oskar verkar funka riktigt bra ihop även om de inte är bästisar ännu, de accepterar varandra. Från och med idag får de även gå ute till på kvällen, lunchö får de i hagen. Underbart för dem tror jag, även om det såklart vore ännu bättre med en hage med mer gräs i, men de har något att tugga på i alla fall.
 
Min dåliga uppdatering har till största del berott på att jag låtit Paul gå väldigt lugnt. Han har skrittats långa turer med lite klättring på sin höjd när det gäller arbete. Jag har tyckt att han inte känts som han brukar, lite avlägsen på något sätt, så denna vila kommer förhoppningsvis göra susen. Dessutom vägrar hans jäkla mugg ge sig på ett av benen så under denna lugnare vecka har det verkligen börjat läka fint. Red honom idag och fick en mycket bättre känsla, skriver mer om ridpasset i ett senare inlägg. 
 
I övrigt hoppas jag att alla har haft en riktigt härlig midsommarhelg! :D
 
 
Ovisad(?) Bild från en Pay'n Jump på SRK i vintras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback