Min lilla skithäst <3

Någon fick njuta lite i kvällssolen medan Silver reds. Han börjar bli lite rastlös min kille, men snart är det dags att sätta igång igen hoppas jag. Härliga färger blev det i solnedgången!
 
Idag blev det massa pyssel och en lång rykt. Hände dock något riktigt otäckt när jag skulle ställa upp honom i spiltan. Det är ju betonggolv och ett slätt sådant, och han snubblade till och gick ned på båda knäna. Skrämde verkligen livet ur mig klantiga häst! Rörde sig doch fint, så det blev som tur var inget allvarligt av det.  Efter denna lilla "olycka" var Paul jättespänd där han stod, höll på i en timme innan han slappnade av igen. Han är lite skärrad ibland den lilla sparvungen. Mulen såg suuuuperfin ut! IIHH så skönt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback