Ihopsläppet; Så gick det

Både bra och dåligt! Paul är en väldigt försiktig häst, han undviker heller än att bråka så egentligen är det inte så jättemycket att oroa sig för. Direkt fäste han sig vid Silver och följde sedan efter honom som ett föl efter sin mamma. Var jättegulligt, och Silver hade inget emot det. Nu hoppas jag att det kommer funka med flocken, alla är valacker och lite lagom busiga. För min del får han gärna hålla ihop med Silver, kul om mina älsklingar skulle bli bästisar ;)
 
Däremot lyckades min lilla klanthäst halka omkull, vilket inte alls var så roligt! Ska ut nu och känna igenom honom och strecha, han får vila några dagar, det kommer antagligen vara både psykiskt och fysiskt utmattande nu när han precis kommit in i en ny flock. Jag funderar även på att åka till kiropraktor och kolla upp honom, det är så lätt att de drar till sig när de ramlar och det vore dessutom en nyttig check inför tävlingarna i vår!
 
 
 
Blev film på spektaklet också, samtidigt som jag skrattar
åt hans klumpighet får jag hjärtat i halsgropen. Åh Paul :/
Man får hoppas att den mjuka snön dämpade fallet lite!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Johansson

Vilken vurpa! ;o

2013-01-22 @ 17:25:20
URL: http://fotografsj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback