Inget roligt besked.

Min stackars häst! Hade koripraktorn ute idag och fick en förklaring till varför han kännts så konstig och olik sig själv i ridningen. Jag har ju misstänkt att det sitter i ryggen men när jag känt och klämt vid sadelläget där han haft ont förut har jag inte hittat något. Det visade sig att han var sjukt spänd i korsleden, han nästan sätter sig när man trycker på vissa punkter. 
 
Inte konstigt att haft svårt att samla sig? Kauko(kiropraktorn) trodde att det berodde ursprungligen på sadeln han fick så ont av i våras, men också på hur han är skodd bak. Jag vill att min häst ska må bra, så jag ska prova att följa hans råd- sko honom annorlunda, skritta i 2v, massera varje dag, och täcka varmt. Förhoppningsvis har jag en ny häst om två veckor!
 

Kommentarer
Postat av: MsSallylover

Plzz kolla din youtube! :)

2012-09-26 @ 12:18:58
Postat av: Wilma

Hejsan! Jag och en kompis ska skaffa blogg tillsammans men ingen av oss är så duktiga på att göra header och design så tänkte kolla mig dug om di gör designer gratis? Din är så snygg! :)

2012-09-26 @ 15:43:01
URL: http://Wilmafur.blogg.se
Postat av: Sanna

Usch fy vad jobbigt! Hoppas han blir bättre, håller tummar och tår!

2012-09-26 @ 16:17:15
URL: http://hstliv.blogg.se
Postat av: Paulina

Fy vad tråkigt att få höra.. men skönt att det är relativt lätt att åtgärda :)

2012-09-26 @ 18:36:14
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback