Det går mot höst

Det oundvikliga håller på att ske, mörkret kommer, kalla nätter, täcken på hästarna. Jag älskar hösten, men det är alltid lite deppigt att ta farväl av sommaren! Inomhussäsongen är ankommande också, imorgon kommer jag och Paul göra den sista utomhustävlingen i år, tänk vad tiden går fort, känns som om vi nyss tävlingsdebuterade.
 
Idag blir det stallet för min del, ska rida en kortis och sedan fixa stallet. Men det blåser storm och regnar så jag ska nog dra mig hemma lite till, njuta av att vara ledig. Ska komma ihåg att ladda upp filmen från 1m i strängnäsbyggden också! 
 
 
Mina älsklingar<3 Från vänster: Paul, Syster Frida och Shazli, vad vore mitt liv utan er? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback