Fly me to the moon

Alltså, Paul, igår, herregud! Jag har faktiskt anmält mig till en Pay and Jump på imorgon så igår kände jag att jag behövde hoppa några språng inför det iallafall. Paul är rätt odräglig i markarbetet tyvärr, men jag försökte att vara konsekvent och fukucera på det viktiga med dagens ridpass, hoppningen.
 
Hoppade en kortare bana med två oxrar och två räcken. Lycakdes inte få honom att backa av alls på räckena, men oxrarna, herregud! Han hoppade mig helt ur sadeln!! Han har nog aldrig någonsin hoppat med ett sådant stamp från backen, jag blev helt överrumplad. Avslutade med ett sista språng på en av oxrarna och detta språng kändes lika super det, massor av beröm till lillhästen! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback