Newlove <3

Paul och jag red ut tillsammans med Isabell och hennes ponny Novio. Tog en riktigt mysig tur med både galopp, skog och klättring. Paul var superfin till en början men blev något matt mot slutet. Inte så konstigt, han fick jobba ganska mycket igår också. Imorgon blir det en lugn dag för hans del.

Sedan red jag min älskade Silver. Åh herregud vad underbar han var! Tränade på länga- korta ute i skogen och han var verkligen en stjärna! Ju mer jag samlade destå mer energisk blev han, öronen var spetsade och jag kunde inte annat än le, jag har verkligen saknat denna häst! När vi kom hem gick jag in på banan och hoppade en oxer på 1m, bara två språng, massor av beröm och sedan red jag därifrån. Hoppade superfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback