Äntligen hittat den!

Det är skitsvårt att hitta utrustning för mig. Jag har ju en rödbrun sadel och det finns inte så många matchande läderprodukter. Har varit på jakt efter en martingal ett tag nu, men det har inte funnits någon jag gillat. Det fanns hur många föbyglar som helst i rätt färg, men en vanlig enkel martingal var det svårare med. I helgen var jag på Runstenshoppet och där fanns det några stånd med hästprylar, och längst bak hittade denna martingal och slog till! Den är av märket Lippo, och känns helt okej i läderkvaliten, den dessutom jättesnygg och matchar mitt träns perfekt med de ljusa dekorsömmarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hade du inte en mörk sadel för ett tag sen?

2012-06-19 @ 12:15:58
Postat av: Frida

Väldigt fin!! :3

2012-06-19 @ 23:06:55
URL: http://coloredbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback