Feeling free

 Jag red ut tillsammans med Amanda och Eva idag, blev en tur med ganska mycket galopparbete. Vid ett tillfälle fick jag till Pauls galopp så att kändlan var helt fantastisk, mjuk, rund och bärig. Kan inte beskriva hur härlig den känslan är, man har ett leende på läpparna helatiden. Ridning är så fantastiskt, det är nästan helande för själen. När jag är ute och rider min häst kan jag inte vara stressad eller ledsen, saker får ta den tid det tar. Det spelar ingen roll hur jobbig dagen varit eller kommer att vara. Sedan är det ju inte alltid en dans på rosor, men de gånger när man får just denna känsla gör att man kan kämpa sig igenom de motgångar man stöter på. Så idag var det ett lyckat ridpass och hur härligt är det inte att flyga fram i full galopp tillsammans med din bästa vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback