Nyheter från kiropraktorn

Kanske inte så roliga nyheter tyvärr, men min häst är fortfarande öm i ryggen av sadeln han reds med under de månader jag låg hemma med brutet ben. Även om jag bara använt den några enstaka gånger sedan jag började rida har han inte återhämtat sig i ryggen, utan är fortfarande öm och spänd. Snacka om att jag får dåligt samvete för att jag varit såpass ouppmärksam och ridit ändå. Stackars häst!

Nu blir det två veckor utan sadel, han ska tömköras och röra sig mycket så jag kommer få fullt upp ändå. Jag ska också massera in liniment på hans ömma ställen varje dag.  Sedan ska jag prova rida lite, så får vi se, jag lär ju behöva göra ett återbesök iaf.

Mitt största projekt just nu förutom att få min häst frisk är att hitta en sadel åt oss! Idag har jag tagit ledigt från jobbet, och dagen ska spenderas med min vän Amanda, det kommer nog bli lite ridning idag trots allt :)


Kommentarer
Postat av: Carolina ;)

det funkar ju alltid att rida barbacka också :D fast han kanske ömmar då också ? :)

kram :)

2012-01-19 @ 14:53:16
URL: http://http://islandspower.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback