Julmys

Det sista på många månader, sitter och proppar i mig pepparkakor och lyssnar på julmusik, det är ju bara för mysigt :P Nu ska allt pynt ned också, sedan är det officiellt motorvägen mot våren som gäller! Gud vad jag längtar dit alltså! Vintern har ändå varit helt kass, ingen snö, då kan det likagärna vara vår tycker en annan.

Dagens ridtur orkar jag inte berätta om, hästen skötte sig super i alla fall men jag ville bara hem. Det var kallt och mitt ridsällskap och jag kom inte riktigt överäns.. Syskon.. ;)

När vi kom hem och jag stod och ryktade Paul var han världens gulligaste. Jag var lite arg på allt just då, men jag kunde inte vara arg länge, han är ju så otroligt gullig. Han ska alltid kolla på en när man borstar. Är man nära huvudet vill han nosa och slicka på en och om han blir ensam i gången blir han orolig och gnäggar efter sällskap. När man sedan kommer tillbaka är det så himla uppenbart att det är dig han vill ska komma, måste verkligen filma och visa er hur gullig han är <3



En positiv sak med det frusa och snölösa vädret är att jag slipper mötas av ett lermonster varje dag ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback