Morgonäventyr

Jag är precis hemkommen från stallet! Jag var faktiskt ute och bytte täcke på Silver då han hade lånat Paul svetttäcke för att han var så fuktig när han kom hem från träningen igår. I vilket fall som helst njöt jag av det korta stallbesöket och passade såklart på att hälsa på min polle och dessutom känna igenom honom lite. Hans ryggont från att ha Silvers illasittande sadel har blivit myclet bättre! Om några dagar kan han börja ridas igen!

Jag har införskaffat en begangnad bomlös sadel till honom så länge. Det är ju inte den snyggaste sadeln, och ryttaren får inte samma stöd, men jag tycker det är viktigt att han har en sadel som ligger bra, och jag vet att denna alltid kommer göra det. När jag skrapat ihop lite mer pengar ska jag köpa en ordentlig sadel till honom!



Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Detta med sadlar är ju inte lätt alls. :/

Var inne på o köpa en bomlös jag med, om den jag som jag får hem nu inte passar.



För då vet i tusan vad hon ska ha för sadel.

2011-11-16 @ 11:23:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej,



har en bomlös Startrekk dressyrsadel till salu, vid i bommen och ganska liten, ca 17,5" i sitsen. Kanske du vill prova?



hälsningar Monika

2011-11-19 @ 19:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback